Thursday, February 21, 2013

Preparant la marató-BCN'13 (VIII). Les setmanes decisives.

migmaratonià de Sant Cugat
GalaxySII a la Mitja de Sant Cugat de 2012
Menys d'un mes per a la Marató de Barcelona. Aquests dies l'entrenament arriba a la seva màxima intensitat. D'aquí a poc més d'una setmana tocarà baixar de revolucions per tal que el dia de la cursa estiguem ben frescos i amb fam de quilòmetres. 

La setmana passada en vaig córrer uns setanta-dos en quatre sortides. La darrera diumenge, de vint-i-nou i mig: del Born al Fòrum i pujar pel Besós fins a Montcada. I tornar. Em va costar un ou. Vaig patir molt més que la setmana anterior, amb una tirada molt similar amb pujada final al castell de Montjuïc. Vaig estar temptat de tornar amb el rodalies doncs tenia les cames ben encartronades, me'n vaig estar perquè vaig pensar que així entrenava el patiment, domesticava el cap, el gran putes. Anava massa carregat, dos dies abans havia fet un entranament que em va deixar baldat: setze quilòmetres dels que gairebé deu van ser pel damunt de la sorra de la platja. Massa hardcore.

L'únic propòsit de la meva marató és acabar-la. El temps no importa, tot i que em feia un horitzó entre les quatre hores i les quatre i mitja. En algun somni m'he imaginat fent 3h59'59''... baixar de les quatre... Sospito, però, que la cosa va de 4h30'. Res, que me la sua, que em pesa el cul, sóc lent del cagar i més feliç que un gínjol.

Aquesta setmana l'he començada més tranquil, donant-me tant dilluns com dimarts de festa i ahir una tirada ben curta, de sis i mig. Avui i demà l'hi fotré canya, dissabte ja veurem i el proper diumenge m'en vaig cap a Badalona, a fer la Maratest, una cursa de 30km específica per preparar la Marató de Barcelona, un invent que van parir tot just l'any passat i que em sembla collonut, la darrera tirada llarga abans de la Marató feta acompanyat d'algun miler de penjats més i avituallaments cada cinc quilòmetres... Doncs ja us explicaré...


migmaratonià de Sant Cugat
GalaxySII a la Mitja de Sant Cugat de 2012

No comments:

Post a Comment