Monday, April 1, 2013

Siau Paco.

Amb en Paco Elvira hi vaig xerrar un parell o tres vegades. El coneixia perquè era inevitable si t'agrada la fotografia, et connectes a internet i t'acostes de tant en tant a alguna inauguració. El vaig seguir molt i després gens. Vaig deixar d'arrencar cada matí amb el seu bloc com qui es treu de les drogues, i ho vaig fer precisament perquè en Paco Elvira era massa bo, massa hàbil en transmetre't les seves cabòries. Venia a ser l'elefant d'en Lakoff amb el que no havíem de pensar... i sempre estava allí, fent companyia al dinosaure d'en Monterroso. I demà quan em desperti...

No em trec del cap la seva finestra, ja tan orfe...

Una putada.

SIAU, PACO
M6+ElmaritASPH28+Tri-X+el5d'Oros
2010, embolicant la foto d'uns grisos d'en Paco Elvira per a la inauguració de Repressió i Resistència d'Arqueologia del Punt de Vista.

No comments:

Post a Comment