Wednesday, January 2, 2013

2013

Encetem un nou any.

Començaré presentant-vos dos projectes que alguns potser ja coneixeu.

El primer no és exactament un projecte, és més aviat un passar a net. He endreçat la meva activitat professional en una pàgina web que comparteixo amb la meva sòcia. Ja tocava, la veritat.

SANTACREU-MOLINER, per servir-vos...

L'altre projecte és ZOOLONA. Amb la sòcia tenim un fill enamorat dels animals, pel que ens vam dedicar a tunejar-li les samarretes amb trompes d'elefant o colls de girafa. El cas és que molta gent ens demanava d'on trèiem la roba, pel que ens vam decidir a comercialitzar-la. De moment tenim tres col·leccions: ZOO100% (la dels animalets), DE DIUMENGE (roba irònica de mudar, amb corbates i altres obsolescències) i PER A MOMENTS DECISIUS (en el que fent bo que "la cabra tira al monte" hem homenatjat a la LEICA M6  i a la POLAROID1000, amb talles que arriben fins a nens i nenes de la 3a edat: per a tots els públics, vaja). Per cert, tenim pàgina de fèisbuc, per si algú se'n vol fer amic. Aquí.

ZOOLONA, arquitectures per vestir..!

A banda de tot això, per aquí continuarem amb força amb la sèrie PREPARANT LA MARATÓ DE BARCELONA 2013. Com que jo a mi mateix m'acabo avorrint, tornaré la càmera cap als meus amics, coneguts i saludats que corren i a cadascun d'ells els dedicaré una foto i unes línies. El cap em bull amb altres històries, però no cal esgotar el 2013 tot just el dos de gener, oi?

Apa, una abraçada per a totes i tots i que d'aquí a un any ens mirem el 2013 amb més bons ulls que avui ens mirem el 2012...

No comments:

Post a Comment